Wandelen daar wordt men blij van. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Wandelen daar wordt men blij van. - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Wandelen daar wordt men blij van.

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

17 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag begon ermee dat ik een soort van heb uitgeslapen dat wil zegen negen uur aankleden, met de vraag of ik een kwartiertje op Nadia en Samuel kon letten. Nadat Daniel weer terug was heb ik met Nadia één loomband gemaakt een daarna ben ik met de bus naar de pier gegaan. Toen ben ik over de boulevard gelopen (o, wat doe ik dat veel ;) ) richting Poole, en ik weet niet wat 't was maar ik voelde me een stuk vrolijker na een tijdje wandelen. Helaas kwam er een klein buitje dus heb ik m'n jas aangetrokken en ben verder gegaan, en na vijf minuten was 't weer droog. Ik heb ongeveer een uur gelopen vanaf de pier naar Poole beach en toen ben ik maar richting het centrum gaan lopen wat me +/- 1,5 kostte. Tijdens deze wandeling nog een vosje gespot, ik was foto's aan het maken komt er een man naar me toe en vraagt of ik foto's van de graffiti aan het maken was, dus ik zeg 'nee, van het vosje'. zegt hij o zijn die niet normaal verstopt, en hij vertelde over een slang die hij daar laatst in de buurt had gezien (sorry voor dit warrige verhaal maar het was wel leuk). Verder ben ik ook door een park gelopen met sport toestellen. (pap+mam(+oomp) net als in 't park in Duitsland). Tot slot ben ik bij een/ het winkelcentrum van Poole geweest heb een rok gekocht :) en daarna ben ik met de bus terug gegaan naar Bournemouth, waar ik een paar souvenirs voor mijn vriendinnetjes heb gekocht. Ik heb ze nog niet allemaal, 't blijft moeilijk iets persoonlijk en orgineels te vinden voor iedereen. Daarna naar huis, ik hoef komende maanden geen hamburger meer te zien XD. Oh ja en ik heb weer nieuwe huis genoten, drie jongens dit keer, 2 uit weetikveelwaar en de namen ben ik vergeten... en een jongen uit Spanje (Spaanse invasie, noooo...) ik geloof dat hij David heet na het eten ben ik met hem meegelopen naar de school want hij wist niet waar 't was. Toen ik weer terug was ben ik mijn beetje depri verhaal van Londen gaan schrijven en mijn vrolijke wandel verhaal (dit dus). Nog één week te gaan, en morgenweer 's ochtends les... Slaap lekker....

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 17201

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: