Not really interesting - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Not really interesting - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Not really interesting

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

21 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag werd ik om zes uur wakker :( wel blijven liggen tot acht. De eerste les ging over presentaties met luister opdracht over Winston Churchill, Barack Obama, Nelson Mandela en nog een vrouw die voor het stemrecht in Engeland heeft gezorgd. tweede les helaas geen geschiedenis :( want die les was er niet... Na school heb ik loombands gemaakt met Nadia en haar bandjes geordend op kleur. Bij het avondeten zaten Nuch's vriendinnen, Thaise vriendinnen en je moet weten die zijn luidruchtig, ik at dan ook Thais. Na het eten heb ik weer getekend, en moet toch echt vaststellen dat ik niet zo goed ben in portrettekenen, hahaha. 's avonds met Nadia en Samuel 'the Muppets most wanted' gekeken en daarna nog meer getekend en naar bed...