Londen - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Londen

Blijf op de hoogte en volg Fiona

16 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Daar hoef ik voorlopig ook niet meer naar toe, in mijn herinnering van vier jaar terug was 't een pracht stad nu was 't een beetje mwah... Het begon ermee Maria had me gevraagd mee te gaan met wat vrienden van haar dat wil zeggen een Russisch meisje, een jongen uit de Oekraïne, Angela (Spaans) en Mercedes. de twee naamloze (ze hadden zich niet ff voorgesteld en Maria wilden in de Londen eye, maar Mercedes, Angela en ik vonden het niet de moeite waard om eerst twee uur in de rij te staan en dan 40 min in de 'eye', dus zijn we met z'n drieën gaan lopen. Mercedes was die dag m'n enige vriendin, vooral omdat zij de enige van de vijf was waarmee je een normaal gesprek kan voeren. Angela is gwn heel slecht in Engels, ja ik weet zij is hier ook om te leren, maar als je het woord cars nog niet kent dan moet je nog veel leren, en dan waren er daarnaast nog wat irritatiepuntjes... Nou ja uiteindelijk hebben we bijna alle highlights gezien op de tower bridge na en rond zes uur zijn Mercedes en ik weer naar de trein gegaan en terug naar Bournemouth, Angela ging naar de andere groep. In de trein nog met een man gesproken die daar met drie Duitse zat, want één van hen ging ook een taalcursus doen en ik denk dat die man 'hostvader' is. Het grappige is dus dat veel Engelse graag geloven dat ze op Nederlanders lijken. Ook van hem kreeg ik de complimenten voor mijn Engels (yeah!!!). IK ben met Mercedes naar het Spaanse tapas restaurant gegaan, en ze vond t helemaal geweldig en was blij toch mee te zijn gegaan (ze twijfelde eerst om meteen naar huis te gaan), één van de leuke dingen was, is dat ze Spaans met de bediening kon praten. Daarna hebben we nog over de boulevard gelopen (hetzelfde stuk als, ik geloof gister). Vervolgens zijn we naar huis gegaan. Helaas heb ik vandaag geen afscheid meer kunnen nemen van mijn lieve Italiaanse huisgenootjes, want die waren 's ochtends ergens gaan eten en zouden om tien uur terugkomen, maar ik had de trein om 09.22. Maar ik had hun een briefje geschreven en toen ik terugkwam uit Londen lag er ook één van hen op mijn bed <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 17208

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: