Goodbye... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Goodbye... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Goodbye...

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

15 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag begon als een prima dag, gwn 's ochtends lessen waarvan we in één een test hadden. ik had gwn 83% goed ok als ik een soort van geleerd had of iig beter gelezen had ik wel hoger kunnen halen maar ach... Ok na de lunchpauze ben in met Angela (de Spaanse die ik dus gister had ontmoet) naar het strand gegaan dat wil zegen tot halverwege je onderbenen in het water. Daarna hebben we nog een heel lang stuk over de boulevard gelopen. Vervolgens naar huis gegaan en heb ik het verhaal van gister geschreven, lekker boeiend... het is dus vrijdag en dus school bbq en daarna naar het vuurwerk gekeken, de beste van de drie keer dat ik ben wezen kijken. Daarna met de meeste mensen in het park gezeten. Rond elf uur ging de bus die Lilas altijd neemt en waar ik ook mee thuis kom dus namen we die bus, maar nu komt het moeilijk ik/we moest(en) afscheid nemen van vrienden :(, de Zwitsers gaan allemaal dit weekend naar huis, niet dat ik goed bevriend met ze was maar de gene in m'n klas lieten me altijd lachen. ook gaat de Italiaanse groep weg en wie ik het meest ga missen uit deze groep zijn dan m'n huisgenootjes Chiara & Angela en Christian die iedere dag over de schooltuin heen schreeuwden om Jade en mij te begroeten. maar nu komen de Italianen waarmee ik bijna elke avond mee ben opgetrokken samen met Jade: Federico, Max en Martina. eigenlijk wilde ik nog niet weg maar ik ga morgen naar Londen dus moet wel wat geslapen hebben... nou ja inmiddels is dat leuke broertje van mij jarig en ga ik slapen

xxx

  • 16 Augustus 2014 - 16:08

    Irma Nieuwenhuis:

    Tip:om de afscheidspijn te verzachten: regel een vakantiedate naar Holland met de zwitsers en italianen voor volgend jaar:
    een week naar Sneek, zwemmen, surfen, sloepen en muziek luisteren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 17190

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: