Friends and a tabletennis tournament - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Friends and a tabletennis tournament - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Friends and a tabletennis tournament

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

05 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag begon met het wachten op dat leuke vriendinnetje van mij uit Nederland: Sanne, we hadden afgesproken te skypen maar ze had zich verslapen, kan gebeuren. Wel mooi een half uur bijgepraat. ik had niet zoveel te doen het was bijna lunchtijd op school dus ik dacht ik ga langs de supermarkt haal m'n lunch en ga naar school er is vast wel iemand om mee te praten. Dat was ook zo, ik kwam Jade (Frans) tegen die ik gister had ontmoet. We lunchten samen en toen kwamen Lilas (Belgisch) die bevriend was met Jade en Maria (Spaans) die op haar beurt bevriend was met Lilas. we gingen samen naar buiten en kletsten daar wat. Christian (de Italiaanse Jongen van gister) was er ook met zijn mede Italianen, het bleek dat zij allen Spaans beter konden dan Engels en gingen dan ook in het Spaans met Maria praten. Na de lunch had ik les, dit keer niet meer met Jade :(. wel kwam ik Mercedes weer tegen, het Spaanse meisje van gister zij zat gelukkig nog wel in m'n klas. De eerste les begon met een dictee, blèhh dacht dat ik dat niet meer had sinds de basis school. De les ging over Changes, zoals transform, swap, adapt etc. En ja... toen was het weer tijd voor pauze. vervolgens de tweede les. Deze ging over Criminal activities, wat te doen om het te voorkomen en verschillende soorten, leesteksten en een luisteropdracht. Na de les fietste ik naar huis, ja die had ik vandaag wel, en ik begin er al aan te wennen. Het fietsen tussen de auto's in plaats van een mooi eigen rode rijbaantje. Na het eten ging ik weer naar school want er was een tafeltennis tournooi en ik had daar afgesproken met Jade en Lilas. Christian was er ook en Angela en Kiara (Italiaanse uit mijn gastgezin). nou ja toen begon het dus alleen waren sommige mensen niet komen opdagen. Er waren vrijwilligers nodig en Jade wilde heel graag spelen maar dat kon eerst niet vanwege genoeg aanmeldingen. Nu kon het dus wel maar er was nog iemand nodig, dus heb ik ook gespeeld ook al bak ik er helemaal niks van :D. Afspraak gemaakt voor morgen met Jade, Lilas, Christian (+ italiaanse vrienden) naar de bitch zoals Christian het zei, hij bedoelde beach...
Tot morgen.

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 17204

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: