Surprise! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Surprise!

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

06 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Wat is een beter begin van de dag dan huiswerk, inderdaad dat dus... Was niet echt veel gwn woordjes invullen in een lijst met zinnen en voor de andere les zes zinnen schrijven waarvan ik er drie in de les had gemaakt. Ik had niet zo veel te doen zoals elke morgen:) dus ging maar richtingschool en in de tuin een beetje tekenen terwijl ik op Jade wachtte, want we zouden daar samen lunchen. na de lunch hadden we les. Het was ontzettend warm in die lokalen bijna niet uit te houden. Net als iedere dag twee lessen. De eerste over 'Star Trek' technologie, wat in de serie was bedacht is nu uitgedacht en bestaat, zoals de mobile telefoon. De tweede les ging nog steeds over criminaliteit dat was dan weer school. S"avonds aten we hamburgers en daarna ging ik naar t strand. Jade was snel gevonden op de plek waar we hadden afgesproken, Christian duurde wat langer hij was in de square in plaats van voor het aquarium. De square is best groot maar uiteindelijk hebben we ze gevonden. Nog wat andere vrienden uit Jade's klas kwamen ook. Toen zijn we naar het strand gegaan waar bijna de hele school zat. En nu komt de surprise... er was gewoon een Nederlander! :D was zo fijn om even twee zinnen Nederlands te praten, maar daarna gingen we toch maar over in Engels omdat het toch wel onbeleefd is ook al stonden we buiten de kring. Na nog wat gekletst te hebben ook andere mensen was het tijd om naar huis te gaan en te slapen.

xxx
Ps. Waarom denken mensen dat ik 20 ben?