Balloon!!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Balloon!!! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Balloon!!!

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

20 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag weer 's ochtends les de eerste les grammatica over 'articles'. Tweede les gingen we weer verder met de advertenties, maar mijn groepje was al klaar, dus gingen we met Adam praten. Of nou jij hij stelde een vraag, wij gaven antwoord en dan kwam er een soort van gesprek opgang en ondertussen verbeterde hij grammatica en uitspraak. Daarna hadden we een luisteroefening over de bloody tower, tower of London. Hij vertelde daarna wat over de zes vrouwen van Henry VIII, Divorsed, beheaded, dead. Divorsed, beheaded, survived. Het blijkt dus dat Adam van de Engelse geschiedenis houdt en misschien hebben we morgen geschiedenis als thema van de les :D. Ok na de les ben ik naar huis gegaan om m'n camera te halen en terug naar Bournemouth voor de luchtballon. Je moest wachten in een rij en werd per groep van 6 à 7 mensen in de 'wachtruimte' gezet. er was één groep van vier die samen wilde blijven en omdat ik alleen was kon ik naar de volgende groep (die dus eerder aan de beurt was). Nou ja het was best mooi weer en we gingen dus de lucht in maar het waaide wel hard, dus de ballon werd heen en weer geslingerd. Op het moment dat we gingen dalen zei de man dus: 'hou je stevig vast het wordt een harde landing'. gelukkig werd de wind wat rustiger en viel het wel mee, maar ik dacht echt ff dat ik dood ging. Haha nee hoor valt wel mee maar het was wel een beetje eng... Daarna heb ik een portie 'worlds most famous fish & chips' gehaald ik moet zeggen ik snap niet waarom het famous is, de vis was echt TE vet en de frietjes slap dus tja.. en 's avonds at ik pizza. voor het avond eten heb ik 75 min met Sanne geskyped en na het eten getekend en met m'n oompje geskyped en nu schrijf ik dus dit verhaal en dat van gister :)

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 17181

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: