Rare mensen hoor - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Rare mensen hoor - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Rare mensen hoor

Blijf op de hoogte en volg Fiona

14 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hoi vandaag was 't weer niet zo boeiend naar school en naar t park dus tja. Het leuke van zo'n taalschool is dat je elke pauze weer mensen kan ontmoeten waaronder iemand uit Rusland die Nederland helemaal geweldig vind vanwege de vele 'vrijheden'. en Emmie (of hoe je het ook schrijft) uit Japan. 's avonds wokgroenten vlees en rijst gegeten, ik begin een beetje de aardappel te missen... Nou ja wat mij dus verder opvalt aan dit leuke landje, mensen hun haar. Weet je geen probleem als je je haar verft, maar waarom dan in paars/ roze, echt rood rood, turquoise of blond haar (gebleekt) met een groen of blauwe dip-dye. Verder in de bus zie ik veel mensen zich opmaken maar dan niet ff lipgloss en mascara, nee echt de hele meuk, Foundation, afpoederen, oogschaduw etc... Ik blijf het knap vinden want de bus trilt echt van hier tot Tokyo met deze wegen hier. Verder wat ook hilarisch is zijn de hapjes uit bomen. Takken van bomen die boven de weg hangen missen precies het stuk waar een dubbeldekker bus in past, als ik het niet vergeet maak ik een foto en zul je die bij dit verslag lezen. wat verder heel ontspannend werkt is mensen kijken en vooral 's avonds als je in de bus bovenin en voorin zit, dan kan je in het spiegelbeeld ongestoord kijken wat er gebeurd. vanavond viel er dus iemand van de trap, ze had iets te veel gedronken... Ok maar dit was dan mijn pracht verhaal voor vandaag

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 17192

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: