In the middle - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu In the middle - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

In the middle

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

13 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

O wat gaat 't toch snel ben al weer op de helft van mijn 'reis'. Maar goed vanmorgen met de fiets naar school eerst nog langs de supermarkt (Lidl, ja die hebben ze hier ook) voor m'n lunch en dan de klas in. De eerste les, weet je ik weet t niet meer hahaha, de tweede over lifestyle advanched level :) wat wel een keer leuk is om te doen als 'uitdaging' want wij zitten hier net één level onder. na school begon 't te regen en gingen we naar de mac, ik heb eigenlijk alleen een milkshake gedronken want ik had m'n lunch al. Gelukkig was het daarna droog en kon ik weer fijn naar huis fietsen. Thuis heb ik het verhaal van gister geschreven. Ook heb ik weer met paps en mams geskyped. Daarna ben ik naar het centrum gegaan, ik kon meerijden in de auto en dat is gek als de bijrijders stoel voor mijn gevoel een stuur hoort te hebben. In het centrum ben ik de pier op gegaan en heb ik met m'n camera wat foto's gemaakt van Bournemouth. Nog een kaart gepost voor dat leuke broertje van me en vervolgens naar huis. Diner bestond weer uit een broodje hamburger en worstjes. Na het eten ook met me zusje geskyped, een uur lang! daarna weer naar het centrum om Max, Martina en Federico te joinen en Jade zou later komen. Ze zaten in het restaurant van de wafels, in de bus kwam ik het Russische meisje tegen ik geloof dat haar naam Daria is, dat is in ieder geval wat ik telkens versta. en zij vroeg of ze mee mocht nou ja geen probleem. Jade kwam dus later en zij had Alexandria (ofzo, ben zo slecht in namen, oeps...) meegenomen dus waren we met z'n zevenen. nog allemaal een wafel gegeten en een half uurtje in 't park gezeten en op weg naar huis. In de bus kwam ik m'n huismaatjes tegen Angela en Chiara en ja we liepen samen naar huis, lijkt me eigenlijk best logisch... oh ja en had nog ergens tussendoor hw voor morgen eerste les gemaakt, voor de gene die dat interesseert. Truste

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 17183

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: