Living my normal life - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Living my normal life - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Living my normal life

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

12 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vanmorgen weer lekker op de fiets naar school. om terug te komen op de les van gister reporting verbs. Ok dat ook weer gehad. De eerste les van vandaag deed me denken aan Shakira, whenever wherever, want ja dat was waar we het over hadden qua 'gramatica' dit soort woorden en wanneer je ze gebruikt. De tweede les over goede manieren, vooral in Engeland maar ook in andere landen waar wij, 'de students' vandaan komen. Na school heb ik de winkelstraat in Winton bekeken, en wat dingetjes gekocht. Toen ik thuis was gecomputerd, nou ja meer muziek geluisterd op youtube. Ook m'n nagels weer gelakt, was hard nodig :). 's avonds at ik weer noodles maar andere dan gister en de Italiaanse aten de pasta die ik een paar dagen geleden heb gegeten. nou ja en 's avonds met Jade, Martina, Max en Federico naar de park maar eerst een Belgische wafel eten of nou ja Jade, Max en Martina, daarna zijn we echt naar het park gegaan er liet een een Zwitser zijn haar knippen met zo'n zakmesschaartje. Nou ja niet echt iets speciaals dus hahaha

xxx