Zondag - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

10 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dit wordt denk ik het kortste verslag van deze week. ben rond een uur of twaalf naar de winkels gegaan om met Maria te winkelen, dus dat hebben we gedaan. Super mooie brillen gepast in de primark en op de foto met Woody (van toy story) daarna nog in het park gelegen en muziek geluisterd toen ben ik naar huis gegaan heb wat gecomputerd. toen kwam Angela naar boven, met de mededeling dat er een spin in de douche zat, en of ik 'm weg kon halen. Dus ik die normaal bang is voor spinnen, heb 'm verwijdert. was echt klein spinnetje met alleen lange poten dus met keukenrol fijngeknepen... eigenlijk heb ik best lang nog zitten kletsen met m;n housemates tot de gastfamilie terugkwam en we hebben KFC gegeten. Ff serieus ik snap niet wat men daar zo lekker aan vindt, geef mijn dan maar gewoon kip en van de bbq door paps... nadat Angela en Chiara 'uit' gingen heb ik nog een met Nuch gepraat, die werd helemaal gek door haar eigen kinderen. Toen ben ik maar naar bed gegaan want de volgende dag had ik 's ochtends les. Oh ja en in het park lopen ontzettend veel eekhoorntjes

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 17182

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: