Vissie... vissie... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Vissie... vissie... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Vissie... vissie...

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

19 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vanmorgen weer naar school gegaan de tweede les moesten we in groepjes een radioreclame 'maken'. En van mijn groepje kreeg ik de eer om het in te spreken omdat ik de beste uitspraak en enthousiasme had, yeeey... not... hahaha. Na m'n lessen ben ik naar huis gegaan en heb een uur met m'n paps en mams geskyped. Daarna ben ik naar het aquarium gegaan en vissies bekeken, moet zeggen er is wel één 'enge' ruimte, donker met creepy sound en dan enorme kreeften en krabben. Na het aquarium gezien te hebben liep ik naar het park en kwam ik Daria tegen, we zijn samen naar Boscombe gelopen, dat is vanaf de pier de andere kant dan Poole. En vanaf Boscombe hebben we de bus terug genomen omdat we voor zessen thuis moesten zijn. Na het eten, ECHTE aardappelen en vis (helaas gefrituurd) en sla, heb ik met Nadia geloomd. En 's avonds ben ik naar het park gegaan maar het was heel raar, zo leeg in vergelijking met vorige weken :(...

xxx

  • 20 Augustus 2014 - 23:05

    Irma:

    Mooie fotos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 17151

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: