Last week starts now... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Last week starts now... - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Last week starts now...

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

18 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Nou zoals de titel al zegt m'n laatst schoolweek is begonnen. ik heb deze week weer 's ochtends les wat ik niet heel erg vind. Ook heb ik nieuwe leraren en nieuwe klasgenoten (groot deel dan). De eerste les ging over feiten en mythes over wetenschap. De tweede les weer van Adam over Fame, we moesten in tweetallen een artiest/ acteur etc. onderzoeken en dan interview houden met elkaar, iedereen vond dit de leukste opdracht aller tijden, not... Maar goed ben naar huis gegaan en heb Nadia geholpen met haar starburst loomband en ben daarna naar Bournemouth gegaan om de laatste presentjes tehalen. Mission complete. Inmiddels was het weer vijf uur en zat ik in de bus terug naar huis. En heb me avond eigenlijk gevuld met loomen met Nadia. Oh ja en als avondeten Thaise kip en patat (hoef ik komende maanden ook niet meer te eten) maar er waren groenten :). Klinkt heel overdreven dit maar thuis eet ik normaal echt veel meer groenten dan hier. En tja... dat was m'n dag eigenlijk wel. O wat gaat 't snel nog vijf nachtjes en ik ben weer thuis, heb ik weer m'n eigen bed!!!

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 17175

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: