Start of a new week - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Start of a new week - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Start of a new week

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

11 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag begon met school, want jaha ik heb nu 's ochtends les. Ook is maandag de dag wanneer de nieuwe 'students' komen. En het leuke is we hebben er weer drie bij uit Zwitserland, daar hadden we er nog niet genoeg van :P. mijn klas bestaat nu uit zeven Zwitsers, een Russische, volgens mij drie uit Turkije en één uit Dubai en ikke!!! ging over weet je dat ook weer, de eerste les ging over een stuk grammatica ben alleen t woord ff kwijt, ik kom er morgen op terug. We waren al begonnen aan de opdrachten die we moesten maken dus was in ieder geval ik snel klaar en kreeg dus een blaadje met een extra opdracht en toen ik daarmee klaar was zei ze ga maar beginnen aan je huiswerk, daar heb ik in de les maar één woord opgeschreven. korte break... tweede les ging over phrasel verbs (of hoe je dat dan ook schrijf) en we deden een vaag 'experiment'. Eerst kenmerken opschrijven van: een huis, een boom, een struik, een slang, een zon, wolken en een pad. Daarna moesten we een tekening maken met deze 'dingen' en toen kwam er een heel verhaal uit, de zon stond voor je zelf en het ligt eraan hoe je die getekend had (bv. in het midden of in de hoek) wat het betekende. Het sloeg eigenlijk helemaal nergens op want ik was snel klaar met even zo'n typische kindertekening, dus maakte ik een tweede versie met meer dieptewerking en 3D-achtige effecten, dus heel betrouwbaar voor dit experiment was het niet. 's middags heb ik dit dagboek ding bijgewerkt want de site lag er uit afgelopen weekend. 's avonds noodle-soep gegeten en daarna naar het park in Bournemouth met Jade, Martina en Fréderico (of hoe je z'n naam ook schrijft) en eigenlijk was daar een groot deel van de school dus zaten we met kapot veel Zwitserse wij, een Rus, twee Spaanse en Jacqueline in het park en misschien nog andere maar dat weet ik niet :P. Rond een uur of tien begon het te regenen :( niet heel hard maar genoeg om te gaan volgens Frans/Italiaanse normen. Toen ik thuis kwam was het al weer droog en ja dat waren denk ik dan weer de hoogtepunten van vandaag.

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 17178

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: