Shopping spree? - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Shopping spree? - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Shopping spree?

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

09 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag was anders dan gepland maar was leuk, behalve dat ik s'ochtends wakker werd door een huilbaby. Ik had met Jade, Lilas en Maria afgesproken te gaan winkelen om half twee. Ik zat s'ochtends op mijn laptop en dacht dat het al half twee was, m'n laptop staat nog op Nederlandse tijd :). Dus ik al wachten in het centrum maar het duurde wel erg lang dus ging ik opzoek naar een plek met wifi want onze afspraak hadden we gemaakt via facebook. Wat bleek Maria kon later komen en Jade moest van familie wisselen dus was 't beter om volgende week af te spreken :(. Toen ik op het punt stond Jacqueline te sms'en zag ik haar met wat Spaanse vrienden in het gras zitten dus ben ik daar maar heen gelopen en heb me dag met hen besteed beetje kletsen, moet toegeven slechte dag voor engels heb bijna alleen maar Nederlands gesproken; naar de arcade gegaan. En daarna was 't weer tijd om naar huis te gaan voor het avond eten, spaghetti met gehakt. Dus ja niet echt veel boeiends gedaan gelukkig was 't wel weer super mooi weer.

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 17176

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: