Just another day - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Just another day - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Just another day

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

07 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vandaag soort van uitgeslapen, oké oké werd eerst om zeven uur wakker maar ben pas negen uur uit m'n bed gekomen... Laat maar zitten eerst ontbeten en daarna m'n reisverslag van gister geschreven, want daar had ik gister avond geen zin meer in. Vermoeiend hoor naar school in de vakantie, nee ff serieus ik doe nu meer dan ik normaal doe in de vakantie qua lopen fietsen en ja school doe ik normaal ook niet. Verder niet zoveel boeiends gedaan deze morgen. rond lunchtijd ging ik naar school om met wat vrienden te praten en te lunchen. En toen begonnen de lessen weer tot vijf uur. Voor de eerste les hadden we eigenlijk een stukje film/serie moeten kijken maar dat was ik vergeten :D maar ja was niet de enige die het niet gedaan had dus geen man overboord. We gingen weer verder over technologie en het synthetische blad. En wat 'vocabulary' oefeningetjes/ Ik moet zeggen vaak vallen dat soort oefeningen nog mee, het zijn net kruiswoordpuzzel-achtige dingen, best leuk eigenlijk. Toen hadden we weer een half uur pauze. Heel relaxt m'n hersens hoefden even niet te denken, het Nederlandse 'meisje' Jacqueline was er dus ff heel relaxt Nederlands gepraat, Jade en Lilas waren toch Frans aan 't praten dus lekker boeiend... Volgende les ging over (gekke) nieuwsberichten en grammaticaal over 'reporting verbs'. We hadden voor deze les optioneel huiswerk gekregen, en net als in Nederland, optioneel betekend gewoon niet qua huiswerk. Volgens mij was dat dan school... We aten vandaag brood met worstjes en sla, niet heel bijzonder ofzo. Heb nog een keer Elsa getekend voor Nadia (het dochtertje uit het gastgezin, weet niet of ik dit al gezegd had) en ben nu dus dit 'dagboek' aan het schrijven en ga zo slapen, dus... welterusten.

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 17123

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: