Flowers and a new family - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Flowers and a new family - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Flowers and a new family

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

03 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Vanmorgen laatste ontbijt met m'n eigen paps, mams en oma. Na nog kort wat foto's op de boulevard nemen toch echt uitchecken en laatste uitsapje maken. Met de familie naar de bloementuin waar ook ontelbaar veel lelijke beelden tussen stonden, sorry hoor het is een BLOEMENtuin geen beeldentuin. Nog kopje koffie drinken die mn ouders zeker niet zullen missen en iets lekkers voor erbij, ik had een rocky road tja.... een brok chocolade met cranberry's marshmallows en dat soort zooi :). Toen werd het toch echt half twaalf en was het tijd om naar de host family te gaan. Nu een kopje thee en een babbeltje en dan moeten da papa, mama en da oma toch echt richting Dover om de boot te halen. Het bleek dat het gastgezin er een kind bij heeft gekregen die niet in de brief stond. Dus mn gast gezin bestaat uit de ouders en drie kiddo's. De oudste zoon zit ook op scouting en hij heeft gwn de zelfde das.... verder speelt hij veel minecraft. Nou ja ik ben maar een stukje gaan wandelen, de andere studenten (japans) zaten toch maar met z' n tweeën in hun kamer. Eerst door de 'winkelstraat' en daarna opzoek naar de school. Ze hadden het nog extra gezegd die afslag, dikke doei heb alle kanten van de rotonde gelopen en natuurlijk was de laatste afslag de goede. Het was mooi weer dus die twee uur lopen in de wijk was prima uit te houden. Toen ik weer 'thuis' kwam ging de gastfamilie net weg no problems ik ging maar lekker tekenen en nog lang volgehouden ook. En beneden waren de Japanse met hun ouders ofzo aan het bellen. Rond een uur of half zeven kwam mijn nieuwe tijdelijke familie terug zij hadden al gegeten en hadden eten afgehaald, asian food. De gastmoeder helemaal bezorgd of ik het wel lustte en of t niet te scherp was want dat was ze vergeten te vragen. Ik vertel dan natuurlijk vol trots dat m'n oma aan vaders kant uit Indonesië komt en ze is gerustgesteld. Ook kwam de vraag of mijn moeder goed kan koken dus zeg ja, maar mijn vader ook (ze was verbaasd). Na het eten kwam ik erachter dat het dochtertje ook aan loom bands deed en van nagellak houdt, dus m'n voorgevoel van gister dat ik het met haar zou kunnen vinden klopte wel. Ze heeft mn haar nog gevlochten want dat wou ze graag we hebben geloomd en ze vond dat ik goed Engels sprak voor iemand die uit een ander land kwam (die is ook weer in de pocket).enne nu lig ik een beetje op m'n bed te hangen en dit te schrijven, maar ga zo maar eens slapen, morgen naar school.

Xxx

  • 04 Augustus 2014 - 21:46

    Mum:

    Leuke vlechten zeg, k ga mn haren in drie weken laten groeien....
    Love, miss you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Fiona

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 17177

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 23 Augustus 2014

Taalreis Bournemouth met Studytravel

Landen bezocht: