Reisdag - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Fiona Nieuwenhuis - WaarBenJij.nu

Reisdag

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

01 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Heey,

Vanmorgen vroeg opgestaan en om half 8 oma opgehaald (met m'n ouders mn broer thuis gelaten) om met de auto naar Duinkerke (Frankrijk) de rijden, want vanaf daar ging onze boot. Het rijden in Nederland ging aardig snel ongeveer 3 uur, dan 2 uurtjes met de boot maar door tijdverschil komen we maar één uur later aan in Dover (Engeland). Toen begon het langzaam rijden... Van Dover naar het hotel in Bournemouth zou het drie uur rijden zijn helaas duurde het vandaag vijf uur. Ingecheckt en wel gingen we via de boulevard en langs de pier richting het centrum om daar een hapje te eten bij een Spaans tapas restaurant, was super lekker. S'avonds weer teruglopen en langs de boulevard stonden opeens super veel mensen, en toen begon het vuurwerk super mooi en een mooi welkom :P.

xxx